Standplaats: Noord-Brabant
Niveau: HBO
Plaatsingsdatum: 23-09-2020
Reageren voor: 26-10-2020

Het team facilitair van waterschap Brabantse Delta zoekt een buitengewone

Adviseur informatiebeheer (36 uur)
Breda


Wie zijn wij?
Waterschap Brabantse Delta is een modern waterschap in Midden- en West Brabant. We staan voor onze waterschapstaken: de zorg voor voldoende oppervlaktewater van goede kwaliteit en veiligheid tegen overstroming. Deze taken voeren we op een betrouwbare manier uit. Met ervaring en gebiedskennis uit het verleden en met vakmanschap, passie en talent van deze tijd!

Als waterschap dragen wij bij aan een mooiere en betere leefomgeving. Zo kan iedereen rondom water veilig wonen, werken en genieten. Nu en in de toekomst. Om de toekomst bij te houden, pakken wij grote uitdagingen aan. Hoe we dat doen? Buitengewoon goed en samen met al onze partners.

Team/proces
Het team/proces facilitair is verantwoordelijk voor informatiebeheer de beveiliging, hospitality, werkplek, kantoor, materieel, materiaal, , huisvesting en vastgoeddiensten, en bestaat uit circa 35 collega’s werk je aan het door-ontwikkelen van de organisatie in de lijn van organisatievisie ‘Buiten Gewoon Doen’.
 

De functie
Je monitort en adviseert over inrichting en gebruik van organisatie brede bedrijfsvoering applicaties voor o.a. digitaal zaakgericht werken en archiveren. Tevens fungeer je als sparringpartner en adviseur van procesmanagers, gebruikers en  proceseigenaren m.b.t. de inrichting van het informatiebeheer van de desbetreffende processen. Verder adviseer je over processenstructuur, zaakgericht werken en archiveren. Ook verzorg je opleidingen en trainingen voor huidige en nieuwe gebruikers.

Je ondersteunt collega’s bij het oplossen van werkinhoudelijke problemen en vervult hierbij een klankbordfunctie en bewaakt daarbij de kwaliteit.
 

Wat zoeken we?
Samenwerken is voor jou vanzelfsprekend. Daarnaast beschik je over kennis van het vakgebied. Je maakt makkelijk verbinding, hebt empathisch vermogen en je bent continu op zoek naar verbetering. Je werkt pro-actief samen in een team en werkt samen met de senior adviseur informatiebeheer en de andere collega adviseur. Van de gevraagde specialist verwachten we de competenties resultaatgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid en oordeelsvorming, flexibiliteit, zorgvuldigheid en verantwoordelijkheid. De komende jaren ligt de nadruk op kwaliteitsgerichtheid.

Wat vragen we?
Een proactieve, flexibele en klantgerichte houding. Kennis over de structuur van het waterschaparchief is een pre. Je bezit kennis en werkervaring met betrekking tot informatiesystemen. Je weet raad met digitaal werken en je bent voor collega's een vraagbaak en ondersteuner. Verder vragen wij een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
 

  • De kandidaat beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau, een gevolgde beroepsgerichte opleiding, zoals bijvoorbeeld LARM (leergang aankomend recordmanager), HMDI of IDM, is een pré.
  • Je hebt theoretische en praktische kennis van Document-/ Records Management Systemen en zaakgericht werken;
  • Je hebt kennis van archiveren en archiefwet- en regelgeving;
  • Je hebt ervaring met Zaaktypen en procesgericht werken
  • Je hebt ervaring met functioneel beheertaken (BiSl)
  • Je hebt ervaring met digitaliseringsprojecten;
  • Je volgt de ontwikkelingen op je vakgebied.
  • Je bent flexibel, positief, analytisch, klantvriendelijk en stressbestendig


Voor de veiligheid van waterschap Brabantse Delta, vragen wij alle nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. Tijdens de selectieprocedure zal dit verder besproken worden.
 

Wat bieden we?
Binnen ons waterschap sta je zelf aan het roer van jouw loopbaanontwikkeling. Persoonlijk leiderschap en groei zijn hier belangrijk. Als je wilt werken aan je professionele en persoonlijke ambities zijn er veel verschillende mogelijkheden. Daarnaast vinden we een goede balans tussen werk en privé belangrijk. We werken resultaatgericht en de verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie.

Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt bij een fulltime dienstverband minimaal € 2.629,- en maximaal € 3.510,- bruto per maand (schaal 8). Daarnaast bieden we een uitgebreid pakket arbeidsvoorwaarden zoals het individueel keuzebudget (IKB) van 20%, waarin onder meer vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bovenwettelijk verlof is opgenomen. Je kunt dit budget vrij besteden: geheel of gedeeltelijk laten uitbetalen (per maand, per jaar of een paar keer per jaar) en/of je kunt er extra verlofdagen van kopen.
 

Reageren?
Kom jij bij ons buitengewone dingen doen? We nodigen je van harte uit om je belangstelling te tonen. Reageren kan tot en met 25 oktober, via onze website. De eerste ronde van de selectiegesprekken staat gepland op 2 november (digitaal). De tweede gespreksronde staat gepland op 10 november (fysiek). 

Bij vragen over de functie kan je contact opnemen met Roel van Arensbergen teammanager (076-5641736). Voor vragen over je sollicitatie of de procedure kun je contact opnemen met Angela Timmers of Tessie Horn via 076- 564 10 00. 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
 

Solliciteer op deze vacature