Standplaats: Breda
Niveau: HBO/WO
Plaatsingsdatum: 08-07-2022

Dit ga je doen

Een functie met een belangrijke bijdrage aan het moderniseren van onze digitale werkplek. Als functioneel beheerder kantoorautomatisering verzorg je zelfstandig het beheer en/of het onderhoud van verschillende applicaties. Denk hierbij aan de programma’s van Microsoft Office365, Ibabs (vergaderapplicatie) en het telefoniesysteem. Het waterschap staat op het punt om Skype te vervangen voor Microsoft Teams. Dit is je eerste grote uitdaging! Daarna volgt ook het vervangen van het bestaande telefoniesysteem. Jij vormt de brug tussen de gebruikers en ons ICT team. Je denkt mee over de afstemming tussen werkprocessen en het applicatielandschap. Ook zorg je ervoor dat de gebruikers middels adviezen en trainingen optimaal gebruik kunnen maken van de beschikbare systemen.

Dit is een nieuwe functie binnen waterschap Brabantse Delta en biedt daarom veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën.

Om digitale toepassingen te kunnen gebruiken is het van belang dat wij onze digitale vaardigheden blijven ontwikkelen en elkaar daarbij helpen. In het programma Digitaal Transformeren en Veerkrachtig Organiseren wordt stevig ingezet om de digitale vaardigheden van de medewerkers verder te ontwikkelen. Dit is nodig omdat er veel uitdagingen zijn op dit vlak. Hier ga jij een grote rol in spelen. Functioneel beheer zorgt ervoor dat de behoeften van de gebruikersorganisatie goed vertaald worden. Dit resulteert primair in een betere informatievoorziening.

Dit ben jij

Een enthousiaste collega die kritisch durft te zijn. Je gaat graag het gesprek aan en kunt onderwerpen objectief vanuit verschillende invalshoeken beoordelen. Je bent zelfstandig, toont initiatief en bent creatief in het zoeken naar oplossingen. Het is vanzelfsprekend dat je communicatief sterk en behulpzaam bent, jouw boodschap komt goed over.

Je hebt kennis en ervaring nodig om processen te doorgronden en dit waar nodig te professionaliseren. Wij vinden dat je hiervoor HBO/HBO+ werk en denkniveau nodig hebt.

Voor de veiligheid van onze organisatie en onze inwoners, vragen wij alle nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. Tijdens de selectieprocedure bespreken we dit met jou.

Dit bieden we jou

  • We belonen jouw inzet met een mooi salaris van minimaal € 3.431,00 en maximaal € 4.722,00 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Dat is salarisschaal 10;
  • Daarbovenop bouw je maandelijks 21% individueel keuzebudget op. Dit budget kun je inzetten voor bijvoorbeeld extra vakantiedagen of je kiest er voor om het uit te laten betalen. Dat is helemaal aan jou;
  • Een goede pensioenregeling bij ABP.
  • We hopen natuurlijk op een goede klik zodat jij bij ons blijft, daarom geven we jou na een jaar een vast contract;
  • Een goede werk-privébalans vinden we belangrijk. Na je inwerkperiode is gedeeltelijk thuiswerken logisch. Je uren kun je flexibel indelen;
  • En kom je met het openbaar vervoer naar kantoor? Dan vergoeden we jouw reiskosten volledig (2e klas);
  • We vinden het vanzelfsprekend dat jij werkt aan persoonlijke ontwikkeling en ambities. Daarom kun je via ons waterschap passende opleidingen en trainingen volgen.

Hier ga je werken

Een kwart van Nederland ligt onder de zeespiegel en de helft van Nederland kan te maken krijgen met overstromingen; in Nederland leven we met water. Dijken, keringen en kades zorgen voor onze veiligheid. Sluizen, stuwen en gemalen regelen de waterstanden bij droogte of wateroverlast.
Rioolwater wordt gezuiverd. Het water in beken, sloten en rivieren blijft van goede kwaliteit. Dát is het werk van het waterschap.

Waterschap Brabantse Delta is een modern waterschap in West-Brabant. Als waterschap dragen wij bij aan een mooiere en betere leefomgeving. Zo kan iedereen rondom water veilig wonen, werken en genieten. Nu en in de toekomst. Om de toekomst bij te houden, pakken wij grote uitdagingen aan. Hoe we dat doen? Buitengewoon goed en samen met al onze partners.

Waar kom je terecht?
Bij één van de leukste overheidswerkgevers van Nederland! Waterschap Brabantse Delta heeft een open en informele cultuur waar veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. Ambitie, initiatief en persoonlijk leiderschap worden gestimuleerd.

Je komt te werken binnen het proces Facilitair en ICT. Dit proces draagt zorg voor de beschikbaarheid van de gevraagde facilitaire en ICT voorzieningen, zodanig dat de organisatie de geplande resultaten kan behalen. Hiervoor zijn twee teams verantwoordelijk, team Facilitair en team ICT. Dagelijks zijn er zo’n 60 enthousiaste collega’s actief om onze doelen te realiseren.

Enthousiast? Reageer!

Herken jij jezelf in deze uitdaging en wil je graag meebouwen aan ons team? Kom dan kennismaken met de fijne (werk)sfeer van onze organisatie op ons moderne kantoor in Breda. Reageren kan tot en 28 augustus via onze website. De eerste ronde van de sollicitatiegesprekken staat gepland op maandag 5 september.

Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Roel van Arensbergen, teammanager Facilitair (076 564 17 36). Voor vragen over je sollicitatie of de procedure kun je contact opnemen met Angela Timmers (076 564 14 25) of Tessie Horn (076 564 11 36).

Wij vinden onze nieuwe collega’s zelf, dus met acquisitie doen we niets.
 

Het formulier wordt geladen.