Standplaats: Noord-Brabant
Niveau: MBO
Plaatsingsdatum: 13-10-2020
Reageren voor: 09-11-2020

Het proces team facilitair van waterschap Brabantse Delta zoekt een

medewerker Frontoffice (27 uur)
Breda


Wie zijn wij?
Waterschap Brabantse Delta is een modern waterschap in Midden- en West Brabant. We staan voor onze waterschapstaken: de zorg voor voldoende oppervlaktewater van goede kwaliteit en veiligheid tegen overstroming. Deze taken voeren we op een betrouwbare manier uit. Met ervaring en gebiedskennis uit het verleden en met vakmanschap, passie en talent van deze tijd!

Als waterschap dragen wij bij aan een mooiere en betere leefomgeving. Zo kan iedereen rondom water veilig wonen, werken en genieten. Nu en in de toekomst. Om de toekomst bij te houden, pakken wij grote uitdagingen aan. Hoe we dat doen? Buitengewoon goed en samen met al onze partners.

Team/proces
Het proces Facilitair bestaat uit circa 35 collega’s en verschillende deelprocessen om onze klanten op een buitengewone wijze te faciliteren. Het team front office bestaat uit drie andere collega’s. Samen met de andere teams werk je aan het door-ontwikkelen van de organisatie in de lijn van organisatievisie ‘Buiten Gewoon Doen’.


De functie
Als medewerker Frontoffice ben jij het aanspreekpunt voor de in- en externe klant. Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn in de basis een bijdrage leveren aan de optimale dienstverlening van onze Frontoffice. Jij draagt zorg van correcte afhandeling van binnenkomende meldingen. De communicatie loopt via diverse kanalen, waaronder per telefoon, mail of via onze social media. Tevens ben je het aanspreekpunt voor andere processen/interne klanten over uiteenlopende onderwerpen.
Ook heb je zicht op de status van, gestelde vragen door- en afspraken met klanten; je monitort het klantinformatieproces, signaleert en rapporteert problemen, knelpunten en onregelmatigheden.
De functie vraagt om accuratesse en besluitvaardigheid. Het is daarom fijn dat je van nature graag zaken goed wil regelen. Voor deze functie is het belangrijk dat je communicatief vaardig bent en administratief bent onderlegd.
 

Wat zoeken we?
Samenwerken is voor jou vanzelfsprekend. Daarnaast beschik je over kennis van het vakgebied. Je maakt makkelijk verbinding en bent continu op zoek naar verbetering. Je werkt pro-actief samen in een team en werkt nauw samen met de collega’s van de frontoffice en teammanager facilitair.
De ideale kandidaat beschikt over de volgende competenties: resultaatgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, oordeelsvorming, flexibiliteit, zorgvuldigheid en verantwoordelijkheid. De komende jaren ligt de nadruk op verbeteren van de processen van de frontoffice.

Wat vragen we?
Een proactieve, flexibele en klantgerichte houding. Je bent gedurende de werkweek flexibel inzetbaar. Deze positie vereist minimaal een MBO+ niveau. Je bezit kennis en werkervaring met betrekking tot informatiesystemen en het werken bij een frontoffice. Je weet raad met digitaal werken en je bent voor collega's een vraagbaak.

Voor de veiligheid van waterschap Brabantse Delta, vragen wij alle nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. Tijdens de selectieprocedure zal dit verder besproken worden.


Wat bieden we?
Binnen ons waterschap sta je zelf aan het roer van jouw loopbaanontwikkeling. Persoonlijk leiderschap en groei zijn hier belangrijk. Als je wilt werken aan je professionele en persoonlijke ambities zijn er veel verschillende mogelijkheden. Daarnaast vinden we een goede balans tussen werk en privé belangrijk. We werken resultaatgericht en de verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie.

Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt bij een fulltime dienstverband minimaal € 2.422,- en maximaal € 3.165,- bruto per maand (schaal 7). Daarnaast bieden we een uitgebreid pakket arbeidsvoorwaarden zoals het individueel keuzebudget (IKB) van 20%, waarin onder meer vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bovenwettelijk verlof is opgenomen. Je kunt dit budget vrij besteden: geheel of gedeeltelijk laten uitbetalen (per maand, per jaar of een paar keer per jaar) en/of je kunt er extra verlofdagen van kopen.
 

Reageren?
Kom jij bij ons buitengewone dingen doen? We nodigen je van harte uit om je belangstelling te tonen. Reageren kan tot en met 8 november, via onze website. De eerste ronde van de selectiegesprekken vindt digitaal plaats via Microsoft Teams en staat gepland op 18 november. De tweede gespreksronde staat gepland op 24 november.

Bij vragen over de functie kan je contact opnemen met Roel van Arensbergen teammanager (0765641736). Voor vragen over je sollicitatie of de procedure kun je contact opnemen met Angela Timmers of Tessie Horn via 076- 564 10 00. 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

 

Solliciteer op deze vacature