Standplaats: Breda
Niveau: MBO
Plaatsingsdatum: 17-03-2020
Reageren voor: 18-05-2020

Team/proces
Het proces Facilitair bestaat uit circa 35 collega’s en verschillende deelprocessen om onze klanten op een buitengewone wijze te faciliteren. Het team front office bestaat uit drie andere collega’s. Samen met de andere teams werk je aan het door-ontwikkelen van de organisatie in de lijn van organisatievisie ‘Buiten Gewoon Doen’.

De functie
Als senior medewerker Front Office medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de in- en externe klant. Je taken en verantwoordelijkheden zijn onder andere het verlenen van een optimale dienstverlening van de Front Office. Daar valt onder: telefoon aannemen, meldingen afhandelingen, vragen beantwoorden via social media (webcare), roosters maken, aanspreekpunt voor andere processen/interne klanten over FO-gerelateerde onderwerpen.
Daarnaast: verbeteren van de werkzaamheden, o.a. door deelnemen vanuit Front Office aan klanttevredenheidsonderzoek en de resultaten borgen. Ook heb je zicht op de status van, gestelde vragen door en afspraken met klanten; monitort het klantinformatieproces en de klantinformatie, managementinformatie, signaleert en rapporteert problemen, knelpunten en onregelmatigheden.

De functie vraagt om flexibiliteit en accuratesse en besluitvaardigheid. Het is daarom fijn dat je van nature graag zaken goed wil regelen. Voor deze functie is het belangrijk dat je communicatief vaardig bent en administratief bent onderlegd.

Wat zoeken we?
Samenwerken is voor jou vanzelfsprekend. Daarnaast beschik je over kennis van het vakgebied. Je maakt makkelijk verbinding en bent continu op zoek naar verbetering. Je werkt pro-actief samen in een team en werkt nauw samen met de medewerkers Front Office en teammanager facilitair.

Van deze medewerker verwachten we de competenties resultaatgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid, oordeelsvorming, flexibiliteit, zorgvuldigheid en verantwoordelijkheid. De komende jaren ligt de nadruk op verbeteren van de processen van de Front Office.

Wat vragen we?
Een proactieve, flexibele en klantgerichte houding. Deze positie vereist minimaal een MBO+ niveau. Je bezit kennis en werkervaring met betrekking tot informatiesystemen en het werken bij een front office. Je weet raad met digitaal werken en je bent voor collega's een vraagbaak.

Voor de veiligheid van waterschap Brabantse Delta, vragen wij alle nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. Tijdens de selectieprocedure zal dit verder besproken worden.

Wat bieden we?
Binnen ons waterschap sta je zelf aan het roer van jouw loopbaanontwikkeling. Persoonlijk leiderschap en groei zijn hier belangrijk. Als je wilt werken aan je professionele en persoonlijke ambities zijn er veel verschillende mogelijkheden. Daarnaast vinden we een goede balans tussen werk en privé belangrijk. We werken resultaatgericht en de verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie.

Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt bij een fulltime dienstverband minimaal € 2.603,- en maximaal € 3.475,- bruto per maand (schaal 8). Daarnaast bieden we een uitgebreid pakket arbeidsvoorwaarden zoals het individueel keuzebudget (IKB) van 20%, waarin onder meer vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bovenwettelijk verlof is opgenomen. Je kunt dit budget vrij besteden: geheel of gedeeltelijk laten uitbetalen (per maand, per jaar of een paar keer per jaar) en/of je kunt er extra verlofdagen van kopen.

Reageren?
Kom jij bij ons buitengewone dingen doen? We nodigen je van harte uit om je belangstelling te tonen. Reageren kan tot en met 17 mei, via onze website. De eerste ronde van de selectiegesprekken staat gepland op 27 mei. Tweede gesprekken zullen plaats vinden op 3 juni.

Bij vragen over de functie kan je contact opnemen met Roel van Arensbergen teammanager (0765641736). Voor vragen over je sollicitatie of de procedure kun je contact opnemen met Angela Timmers 076- 564 10 00. 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer op deze vacature