Standplaats: RWZI Nieuwveer Breda of RWZI Bath
Niveau: MBO
Plaatsingsdatum: 06-02-2020
Reageren voor: 11-03-2020

Wie zijn wij?
Waterschap Brabantse Delta is een modern waterschap in Midden- en West Brabant. We staan voor onze waterschapstaken: de zorg voor voldoende oppervlaktewater van goede kwaliteit en veiligheid tegen overstroming. Deze taken voeren we op een betrouwbare manier uit. Met ervaring en gebiedskennis uit het verleden en met vakmanschap, passie en talent van deze tijd!

Als waterschap dragen wij bij aan een mooiere en betere leefomgeving. Zo kan iedereen rondom water veilig wonen, werken en genieten. Nu en in de toekomst. Om de toekomst bij te houden, pakken wij grote uitdagingen aan. Hoe we dat doen? Buitengewoon goed en samen met al onze partners.

De functie
Jij bent degene die onze assets, materieel, noodvoorzieningen en gereedschappen controleert op prestaties en functioneren, je legt deze informatie vast en stelt hiervoor rapportages op. Wij denken dat het nog beter kan, dus verbeter- en vervangingsvoorstellen verwelkomen wij. Je bent onze technisch inhoudelijk adviseur die meekijkt bij inkoop en uitbesteden van onderhoud bij de toegewezen objecten.
Daarnaast voer je zelfstandig (complexe) werkzaamheden uit binnen het elektrotechnische werkveld. In de samenwerking met opdrachtgevers, projectafdeling of gebruikers van de apparatuur op de (onder andere zuiverings-) technische werken ontwikkel je technische oplossingen en ben je onze elektrotechnicus. Met de monteurs en technici van leveranciers en onderhoudsfirma’s stem je af over de uit te voeren werkzaamheden (onderhoud, controle, inspecties) en houd je toezicht op de uitvoering daarvan. Bij calamiteiten ben je oproepbaar en los je storingen op. Je hebt ook een rol bij het treffen van maatregelen ter voorkoming van onveilige situaties.

Thuisbasis voor deze functie is RWZI Nieuwveer in Breda of RWZI Bath in Rilland-Bath. 

Wat vragen we?
Onze nieuwe collega is een ervaren elektrotechnische onderhoudsprofessional met een scherp oog voor waar het nog beter kan. Je bent ervaren in het coördineren van vergelijkbaar werk en bent hierin sterk samenwerkingsgericht en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Door je afgeronde minimaal mbo 4 opleiding elektro/industriële automatisering, je aanvullende vakopleidingen E&I/besturingstechniek, vca vol en je ervaring opgedaan in een (zuiverings)technische omgeving, ken je de werkzaamheden en kun je ons over jouw resultaten vertellen. In deze functie kun je aangewezen worden als WV voor NEN 3140/NEN 3840, daarom is het hebben (of de bereidheid hebben om te halen) van deze certificaten belangrijk. Als je in het bezit bent van ATEX-certificaten (t/m EX 004) is dit een pré. Voor deze functie is het noodzakelijk het door ons betaalde zuiveringsspecifieke diploma TAZ en UTAZ te halen.
Voor de veiligheid van waterschap Brabantse Delta, vragen wij alle nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. Tijdens de selectieprocedure zal dit verder besproken worden.

Wat bieden we?
Binnen ons waterschap sta je zelf aan het roer van jouw loopbaanontwikkeling. Persoonlijk leiderschap en groei zijn hier belangrijk. Als je wilt werken aan je professionele en persoonlijke ambities zijn er veel verschillende mogelijkheden. Daarnaast vinden we een goede balans tussen werk en privé belangrijk. We werken resultaatgericht en de verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie.

Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt bij een fulltime dienstverband minimaal € 2.398,- en maximaal € 3.133,- bruto per maand (schaal 7). Daarnaast bieden we een uitgebreid pakket arbeidsvoorwaarden zoals het individueel keuzebudget (IKB) van 20%, waarin onder meer vakantiegeld, eindejaarsuitkering en bovenwettelijk verlof is opgenomen. Je kunt dit budget vrij besteden: geheel of gedeeltelijk laten uitbetalen (per maand, per jaar of een paar keer per jaar) en/of je kunt er extra verlofdagen van kopen.

Reageren?
Kom jij bij ons buitengewone dingen doen? We nodigen je van harte uit om je belangstelling te tonen. Reageren kan tot en met 10 maart, via onze website. De eerste ronde van de selectiegesprekken staat gepland op 17 maart 2020.

Bij vragen over de functie kan je contact opnemen met Leo Eg, interim teamleider onderhouden (+316 8305 4603). Voor overige vragen kun je terecht bij Angela Roos, HR adviseur (076 564 15 34).

Solliciteer op deze vacature