Wij vinden het belangrijk dat iedereen alle informatie en diensten op onze website goed kan lezen en gebruiken. Daarom volgen wij de landelijke regels voor toegankelijke websites en apps. We werken doorlopend aan het verbeteren van onze digitale toegankelijkheid.

Toegankelijkheidsverklaring

Een onafhankelijke organisatie heeft onze website en diensten getoetst op digitale toegankelijkheid. Dit gebeurt één keer in de drie jaar. De resultaten van het onderzoek zijn de basis voor de toegankelijkheidsverklaring van deze website. Deze toegankelijkheidsverklaring is opgenomen in het Register van Toegankelijkheidsverklaringen. Bekijk de verklaring.(externe link)

Status toegankelijkheidslabel van Brabantsedelta.nl. Volg de link voor de volledige toegankelijkheidsverklaring.(externe link)

Laatste update: 13 februari 2024

Wij maken gebruik van diensten van verschillende leveranciers. De toegankelijkheidsverklaringen voor deze diensten vind je hieronder.

Brabantsedelta.nl

Landgoedbouvigne.nl

IBabs - Raadsinformatiesysteem

Livestream vergaderingen

Vergunningchecker

Online Archief (Archiefweb)

Nieuwsbrief module LaPosta

Opendata portaal

Geoportaal kaarten

Hydronet kaarten

Wat wij doen om de toegankelijkheid van onze website te verbeteren

  • Onze website wordt doorlopend getoetst door een automatisch systeem. Worden er knelpunten gevonden? Dan lossen wij die op.
  • We voeren tussentijds handmatige controles uit op de informatie en documenten die op onze website staan.
  • Onze webredactie gebruikt speciale programma’s om teksten, afbeeldingen en video’s beter toegankelijk te maken.
  • Onze webredactie heeft een training over digitale toegankelijkheid gevolgd. En steeds meer medewerkers van het waterschap worden getraind.

Meld problemen

Ervaar je een probleem met de toegankelijkheid van onze website? Of heb je hier vragen of opmerkingen over? Neem dan contact op via ons online contactformulier. Je helpt ons door de link naar de webpagina te vermelden in het contactformulier.