Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze service. Ben je slecht geholpen of beledigd door iemand van het waterschap? Meld dit dan bij ons door een klacht in te dienen. Samen zoeken we naar een oplossing.

Dien jouw klacht in

Vul het bovenstaande formulier digitaal in. Schrijf je liever een brief? Zet daarin dan de volgende gegevens:

  • jouw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
  • de datum waarop je de brief verstuurt
  • waar jouw klacht over gaat
  • waar en wanneer het is gebeurd

Stuur jouw brief naar:
Waterschap Brabantse Delta
t.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 5520
4801 DZ Breda

Wat gebeurt er met jouw klacht?

Het waterschap neemt contact met jou op om de klacht verder te bespreken.

Ben je toch niet tevreden?

Ben je toch niet tevreden over de manier waarop we jouw klacht behandelen? Dan kun je de Nationale Ombudsman inschakelen. Bezoek de website van de Nationale Ombudsman(externe link).

Contact

Heb je vragen over de behandeling van jouw klacht? Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 17.00 uur via 076 564 10 00.